CRH Concrete arbejder efter følgende reklamationspolitik:
- Reklamationer skal behandles effektivt, så kunden er tilfreds med håndteringen af reklamationen.
- Ydelsen til kunden skal leve op til de aftalte krav.
- Vi skal selv opdage afvigelser og udbedre dem, inden de giver kunden besvær.
- Reklamationer er et forhold mellem os og vores direkte kunde.
- Reklamationsbehandlingen påbegyndes hurtigst muligt efter modtagelsen, og kunden holdes orienteret om forløbet.
- Vi afhjælper ikke i forhold, hvor vores vejledninger ikke er fulgt.
- Vi afhjælper ikke ved revner i elementsamlinger, der skyldes svind.
- Vi afhjælper ved revner i elementer, når disse skyldes fejl, som vi har begået, og hvor vores anvisninger er fulgt.
Behandling af reklamationer
Til brug for vores behandling af reklamationen beder vi normalt om fremsendelse af:
- Dokumentation for elementernes fugtindhold ved påbegyndelse af overfladebehandling.
- Dokumentation for strimling af elementsamlinger og strimling/fugning af hjørner på malerbehandlede vægge.